Home » Levertijd en verzendkosten

Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij jou af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 worden gedaan, worden dezelfde dag nog verzonden, mits producten op voorraad zijn. Op de productpagina staat bij het product of deze nog op voorraad is.  Je kan de status van jouw bestelling volgen middels de track & trace van de zending, die direct na verzending naar je gemaild wordt. Alle bestellingen worden voorzien van track & trace code!

Bezorging PostNL 

Verzendkosten

Gratis verzending vanaf € 40,- binnen Nederland. Bij bedragen onder de € 40,- hanteren wij een verzendprijs van € 4,95 binnen Nederland.

Gratis verzending vanaf € 50,- naar België. Bij bedragen onder de € 50,-  is de verzendprijs naar België € 6,95.

Bezorgmethode

Al onze pakketten worden veilig en snel verstuurd via PostNL. Na een bestelling krijg je meteen bericht en kun je het pakket tot aan de voordeur volgen.

Levertijd

Voor producten op voorraad geldt: op werkdagen voor 17.00 uur besteld, dezelfde dag verstuurd. Zo begint je pakketje direct aan zijn reis. Onze bezorgpartij PostNL doet zijn uiterste best om pakketjes de volgende dag te bezorgen. Mocht je hier vragen over hebben, dan staat onze klantenservice voor je klaar!

 


Aflevering

 

Hoe weet ik of mijn bestelling verzonden is?

Zodra uw order verzonden is, ontvangt u tevens van ons een email.

Ik heb de bestelling dringend voor een bepaalde dag nodig

Wanneer u de order voor een bepaalde dag nodig hebt in verband met een verjaardag etc, kunt u dit aangeven in het opmerkingenvak tijdens het bestellen. Wij doen dan ons uiterste best vóór deze datum te leveren.

Ik ben niet thuis op het moment van levering

Indien u niet thuis bent zal de vervoerder de bestelling bij de buren proberen af te leveren. Als u niet wenst dat de bestelling bij uw buren wordt afgeleverd, kunt u dit aangeven in het opmerkingen veld tijdens het bestelproces.

Indien de bezorger tot tweemaal toe uw bestelling niet heeft kunnen afleveren, laten zij een bericht achter om contact op te nemen voor het maken van een nieuwe bezorgafspraak of kunt u de bestelling ophalen bij het dichtstbijzijnde depot.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

U kunt tijdens het bestellen aangeven dat u de bestelling op een ander afleveradres wilt ontvangen.

Ik heb een verkeerde bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerde bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.